Sunday, January 15, 2012

untuk yang cinta matila sangat~~~hoho

ASSSALAMUALAIKUM...post ni xbrmkne ak tnga free gile skang...
not fully free la coz ad 1more paper to answer la..
PAPER LAW..miss sir K.A...hmmmm
so,bkn na ckp sal exam lg...ni na ckp sal cinta mati...hoho
ramai yang cinta mati kan..act,pe mksud cinta mati nih???
cinta pada kematian ke?ske membunuh ke?ske mati ea?
huhu..xlah...ak pon xtaw wot d exact meaning..
tp bg ak,cinta mati ni,ialah org2 yg sanggup bunuh diri sbb cinta yg
DIHALANG,DIREJECT,DICURANGI...kotlah kan..
d point is,wots d point smapi na mati2???ak bkn na takbur la kononny ak ni ta cinta matilah..
Astaghfirullahalazim,.,,mintak dijauhkan...
pade sape2 yg mengalmi jenis2 cinta diatas,
ape kate kita selalu bersedia untuk menerima,redha dan pasrah(ombak rindula pulak)...
n here,a special dedication to those people...ilham dari mimpi..entitled 'PASRAH'
enjoy y'all...<3

Pasrah…

Percayakah kamu jika kutakan
aKu suka kamu pada pandangan pertama
Jangan ditanya mengapa kerna
Aku juga tidak pasti apa yang membuah rasa


Aku tidak memaksa untuk kau sambut rasa ini
Dan bukan salahmu bila kubertepuk sebelah tangan

Mencintaimu bukan sekadar ingin memiliki
Tapi aku lebih memilih untuk melihat kau bahagia


Andai tiada lagi ruang kosong dihatimu,.
Terimalah aku walau sekadar teman biasa,
Tak mahu menaruh harapan setinggi bintang,
Kerna ku tahu dirimu kini sedang diawangan…


adios,wassalam..
 
'ilham dari mimpi'










No comments: